De eerste dag thuis. - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu De eerste dag thuis. - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

De eerste dag thuis.

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

04 Juli 2010 | Nederland, Druten

Druten,

De eerste dag thuis is heel vreemd vandaag. Vanmorgen was ik al heel vroeg op en kon niet meer slapen. Nelly moest dit weekend werken. Bas en Marjolein bleven vannacht slapen. Toen ze op waren hebben we met z’n drietjes lekker buiten zitten ontbijten. Marjolein had de tondeuse meegebracht en zij zou mij vandaag wel eens gaan kortwieken. Tja en dan is het zover. Bas had een stoel in de tuin gezet en daar moest het dan gaan gebeuren. Hij heeft eerst nog wat foto’s gemaakt van mij in begroeide staat en later enkele na de behandeling. Toen ik zojuist de foto’s van mezelf zag, schrok ik toch best wel een beetje. Het is goed te zien hoe deze laatste week er bij me heeft ingehakt. Eerlijkheidshalve moet ik dat nu ook wel toegeven. Hopelijk trekt dat de komende tijd weer een beetje bij. Hierbij vast de foto’s………..

  • 04 Juli 2010 - 17:13

    Mariken En Tonny:

    Zo kennen we je weer!!
    Fijn dat je weer thuis bent.

    Gr. Mariken en Tonny

  • 04 Juli 2010 - 20:11

    Annelien:

    Goed dat je weer thuis bent. Ik kan me voorstellen dat Jens van je schrok, zou je niet herkennen als ik je zo op straat was tegengekomen. Zonder al dat haar zie je er beter en jonger uit. Geniet lekker van de rust en het mooie weer.

  • 04 Juli 2010 - 21:50

    Kees Nouws:

    CHAPEAU!

    Wat een geweldige prestatie. Veel respect voor jouw doorzettingsvermogen.
    Je kunt nu gaan genieten en terugkijken op alle ervaringen (vooral de mooie).

  • 05 Juli 2010 - 07:18

    Tars:

    dag Tonny,
    ik zie dat je er van boven weer behoorlijk ongeschonden uitziet na de scheerpartij. Ik zou je niet herkend hebben.... Is e.e.a. aan de onderzijde ook weer enigszins ongeschonden, mede door de "zalvende" woorden van onze pastoor?
    Groeten, tars

  • 05 Juli 2010 - 08:23

    GerritM:

    Tonny,
    Van harte proficiat met het behjaalde resultaat, een ware prestatie. Het zal niet mee vallen weer in het "huiselijke"ritme terug te vallen. Je hebt in ieder geval iets gepresteerd waar je je verder leven op terug kunt kijken. Ik heb het de laatste tijd met reactie wat verstek moeten laten gaan, Cilia is inmiddels verhuisd en dat heeft me toch 3 weken gekost, en daarna moest ik buiten in de tuin die 3 weken inhalen. Maar ik begreep dat Henny zo nu en dan wel reageerde. Nogmaals proficiat, doe kalm aan en we spreken elkaar (Skype) zeker zeer binnenkort.

  • 05 Juli 2010 - 10:51

    Marian Hulswit:

    Hoi Tonny,

    Mijn computer thuis is kapot dus ik moest wachten tot vandaag zodat ik bij Sita je verslagen van de laatste dagen kon lezen.

    Keigoed dat je het hebt volbracht!!!!!

    Geniet van het thuis zijn en van even helemaal niks "moeten"

  • 05 Juli 2010 - 13:01

    Johannes:

    Prficiat met het volbrengen van de tocht. Het is, en terecht, een glorieuze thuiskomst geworden onder stralende weersomstandigheden en een volwaardige afsluiting in het klooster van St. Tunnis. Eveneens kan ik het niet nalaten om in deze reactie nogmaals mijn dank uit te spreken voor de tijd dat wij samen geweest zijn met alle ups en down`s.

    Gemeende groeten Johannes.

  • 06 Juli 2010 - 06:40

    Rob:

    Jammer dat je je haar niet geknipt had. Zo had je weinig profijt van de wind.

    Knappe prestatie. Blijf nu maar een tijdje bij Nel.

  • 06 Juli 2010 - 12:34

    Jeanne En Jacques:

    Van harte gefeliciteerd met je schitterende en sportieve prestatie. We kijken er naar uit om je een en ander zelf te horen vertellen en uitleggen. Hopelijk tot spoedig.

  • 06 Juli 2010 - 14:47

    Wim Overdijkink:

    Hoi Tonnie,

    Weg met die kabouterlook en laat tonnie maar weer te voorschijn komen.

    Veel respect voor wat je gedaan hebt, laat ze nu thuis ook weer van je genieten.
    GROTE KLASSE.

    groetjes Wim.

  • 12 Juli 2010 - 15:30

    La Mandragore:

    Monsieur Tonny
    Je vous félicite , vous avez un bon coup de pédale . Bien venue a la maison , reposez vous bien . A bientot a Castres au restaurant La Mandragore .
    Pascale

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 159957

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Rondje Nederland

02 Mei 2012 - 11 Mei 2012

Druten - Rome - Druten

30 April 2010 - 03 Juli 2010

Druten - Santiago de Compostella - Druten

Landen bezocht: