een dagje eerder.......... - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu een dagje eerder.......... - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

een dagje eerder..........

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

29 Mei 2012 | Nederland, Druten

Morgen nog even naar de huisarts en dan wil ik om 9 uur vertrekken. Zomaar een dagje eerder, omdat ik eigenlijk geen afspraken heb. Waarom dan nog een dag wachten, nietwaar. Ik heb er best veel zin in. Vanmiddag de tassen inpakken en de fiets gereed maken. Niet te veel meenemen is het plan. Ik ga overnachten bij B&B aangesloten bij "Vrienden op de fiets". Koken onderweg hoeft dan ook niet, dus dat scheelt erg veel gewicht.
Nog eens even goed bekijken waar ik dan morgen ongeveer uit kom. Donderdag passeer ik dan in de loop van de dag Weert, waar ik met Corrie Raafs, een erg ondernemende toerfietster, heb afgesproken. Dus Corrie, als je mee leest, het wordt nu een dagje eerder dan gepland. Ik zal je bellen als ik in de buurt ben.
Na zes dagen fietsen, op maandag 4juni, komt Mariken mij vergezellen, waar ik me op dat moment dan bevind. Zij fietst dan het tweede gedeelte van de tocht met mij samen. Erg leuk om dan een fietsmaatje te hebben. We hopen dan op maandag 11 juni weer thuis te komen..........

  • 29 Mei 2012 - 12:00

    Wim Overdijkink:

    Hoi Tonny,
    Ik heb veel respect voor wat je nu weer gaat doen, zo helemaal in je uppie en dan maar lekker trappen, het lijkt me heerlijk. Ik denk dat veel mensen het wel zouden willen maar jij doet het echt en dat is super.
    Ik wens je dan ook veel succes en vooral veel plezier tijdens de rit, probeer ook lekker van alle leuke en mooie dingen te genieten die je onderweg tegen komt.
    Fiets voorzichtig, groetjes Wim.

  • 29 Mei 2012 - 15:51

    Wichert Sinke:

    Beste Tonny

    Succes met fietsen. Ik hoop dat het weer een beetje gaat meezitten. Verwachtingen zijn niet zo goed. Veel plezier en we houden je in de gaten

  • 29 Mei 2012 - 17:12

    Corrie Raafs:

    hallo tonny,
    mijn laptop is gecrast kon een paar dagen niet op internet
    ben ook je mail adres kwijt nu maar via deze site,
    donderdag moet ik wel werken maar het word nooit laat
    meestal in de middag dat ik klaar ben,
    tot donderdag,
    gr

  • 29 Mei 2012 - 20:29

    Het Wolfje.:

    Tonny veel goed fietsweer gewenst en veel plezier.

  • 31 Mei 2012 - 21:01

    Will Nijenhuis:

    Dag Tonny,
    Na jouw overnachting op Stroe heb ik een paar keer gekeken op je site. Jammer dat de vorige reis onderbroken moest worden. Vandaag weer eens gekeken en ja hoor ,,,,,,,,,,,,,,weer op de fiets en je geniet.
    een echte liefhebber.
    Een rondje Nederland nu, je brengt me op een idee.

    Nog een fijne reis gewenst.

    Hartelijke groeten Will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 159933

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Rondje Nederland

02 Mei 2012 - 11 Mei 2012

Druten - Rome - Druten

30 April 2010 - 03 Juli 2010

Druten - Santiago de Compostella - Druten

Landen bezocht: