Langzamerhand wordt een idee geboren. - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu Langzamerhand wordt een idee geboren. - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

Langzamerhand wordt een idee geboren.

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

15 November 2009 | Nederland, Druten

Eindelijk, na een werkzaam leven van 47 jaar is het zover. Op 15 oktober was officieel mijn laatste werkdag. Al vele jaren heb ik met het plan rond gelopen om eens de tocht naar Santiago de Compostella te ondernemen op de fiets. In het jaar 2001 heb ik al eens de route "Langs oude wegen" gevolgd vanaf Druten tot Teillet.
Teillet is een plaatsje, gelegen in de Tarn, op 25 km ten zuid-oosten van Albi.
In totaal waren dat zo'n 1565 kilometers, gereden in achttien dagen, met een rustdag in Roccamadour. Het verslag van deze tocht is te bekijken op http://fietsreizentonny.devaan.net/ .Inmiddels heb ik het plan opgevat om niet alleen heen, maar vanuit Santiago de Compostella ook terug te fietsen.
Welke route precies te volgen is me nog niet duidelijk, maar komende winter heb ik meer dan genoeg tijd om dat uit te zoeken.

  • 01 Februari 2012 - 11:25

    Theo Werners:

    Met belangstelling gelezen, heb veel door Frankrijk gefietst. kom mij bekende punten tegen.Heden door omstandigheden o.a leeftijd 72 nog maar beperkt mogelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 160116

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Rondje Nederland

02 Mei 2012 - 11 Mei 2012

Druten - Rome - Druten

30 April 2010 - 03 Juli 2010

Druten - Santiago de Compostella - Druten

Landen bezocht: