Fiets - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu Fiets - Reisverslag uit Druten, Nederland van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

Fiets

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

04 Februari 2010 | Nederland, Druten

Afgelopen week nieuwe fietstassen gekocht. Het zijn Ortliebs geworden en van het type Frontroller plus. Dat zijn dezelfde tassen als die ik al achterop had. Nu dus dezelfde voor- en achter. De stuurtas is van AGU en nog in prima konditie. Deze hoeft dan ook niet vernieuwd te worden. Morgen naar Mastbergen in Renkum met de fiets. Ik wil een andere stuurpen hebben, een die verstelbaar is en daardoor de mogelijkheid krijg om onderweg de stuurstand te verstellen. ook wil ik een lederen Brooks zadel monteren. Van verschillende fietsers heb ik gehoord dat dit de beste oplossing is, mits zo'n 1000 km "ingereden". Op een eerdere fietstocht had ik een racezadel en dat is voor iedereen af te raden. Verder moet de Rohlofnaaf van nieuwe olie worden voorzien. Kortom een kleine beurt voor de fiets. Hopelijk wordt het de komende tijd wat beter weer, dan kan ik tenminste wat kilometers gaan maken.

• 06 Februari 2010 - 08:28

Jan:

Ziet er goed uit, mooie site.
    Hopelijk wordt 't een beetje beter met 't weer en kun je gaan trainen.

Groet, Jan.

• 07 Februari 2010 - 09:28

Nelly:

Mooie site. Heb ik ook al een paar keer gemaakt van onze vakanties
    Kun je mooi alles volgen . Nu nog veel trainen denk ik.
    Je kijkt wel ernstig op de foto.
    Kan niet anders als je nog zoveel km. voor de boeg hebt.

• 11 Februari 2010 - 12:23

Mariken:

Ook deze site ziet er goed uit! Dat het maar snel beter weer wordt, dan kunnen we samen buiten aan de conditie gaan werken. Op de Tacx en een beetje hardlopen is immers ook niet alles.