Even op vakantie in het (niet) zonnige zuiden.... - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu Even op vakantie in het (niet) zonnige zuiden.... - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

Even op vakantie in het (niet) zonnige zuiden....

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

12 April 2010 | Frankrijk, Teillet

Nog slechts 18 dagen voor het vertrek. We zitten nu in 'Teillet' voor een vakantie van drie weken. Dat is een plaatsje, ongeveer 25 kilometer zuid-oostelijk gelegen van 'Albi'. Deze vakantie gebruik ik om de nodige klimkilometers te maken in de omgeving hier. 'Teillet' is gelegen in de Tarn in de streek 'Midi-Pyrenees'. Je kan hier heerlijk fietsen met beklimmingen tot ongeveer 1000 mtr hoogte. Afgelopen week was het echter minder goed weer hier, zodat het fietsen er een beetje bij in is geschoten. Tot nu toe slechts 200 kilometer gedaan, maar, het gaat me wel makkelijk af moet ik zeggen. Straks zal het toch wel wat zwaarder worden, als de fiets helemaal bepakt is. Maar het hoeft dan niet snel te gaan, als het maar gaat.
Heb hier wel de tijd om de route nog eens goed te bekijken. Heb de eerste twee dagen al voor mezelf ingepland.
De eerste dag naar 'Zoersel'(B). Dat is ongeveer 120 km, maar op een vlakke route moet dat goed te doen zijn. De tweede dag dan naar een camping in 'Geraardsbergen', ongeveer 108 kilometer.

De eerste twee dagen wordt ik vergezeld door mijn fietsvrienden Mariken en haar vriend Tonny. Erg leuk om zo de tocht te beginnen.

  • 13 April 2010 - 17:16

    Paul Lanfermeijer:

    Hi Tonny,

    Alvast een Buen Camino toegewenst richting SdC!
    We zien je evt. wel in onze refugio in Chastellux sur Cure: tegen die tijd ben ik klaar met verbouwen!
    Pelgrimsgroet,
    Paul en Hanneke.

  • 15 April 2010 - 08:29

    Arjan En Sabrine:

    hoi tonny

    wij wensen je succes met je tocht die je gaat maken op de fiets naar santiago de compostella

    groeten arjan en sabrine

  • 15 April 2010 - 09:04

    Johannes:

    Ja ja, nog enkele dagen en de tocht gaat beginnen. Vanuit het Brabantse Bakel heel veel fietsplezier en een behouden thuiskomst.
    Wij spreken en/of zien elkaar zeker nog. Vele gemeende Groeten van ons.

    Annie en Johannes

  • 15 April 2010 - 09:31

    Cor:

    Dag Tonny,
    Ik wens je hartstikke veel plezier en kijk ook al uit naar mijn pensionering om zoiets te kunnen doen. Lijkt me geweldig.
    Groeten
    Cor

  • 15 April 2010 - 12:12

    Gradus:

    Hallo Tonny,

    Gaat het dan toch gebeuren een tochtje naar Santiago, erg leuk en spannend zo alleen.
    Ik ga je absoluut volgen. Pas goed op jezelf en goede reis.

    Groet, Gradus

  • 15 April 2010 - 17:08

    Léon.:

    Ha die Tonny,

    Eindelijk gaat die wens van je in vervulling.
    Ik wens je heel veel succes bij je bedevaartstocht naar Santiago.
    Geniet van je reis en vergeet niet een steen (niet te zware!!) mee te nemen!!

    Groeten Léon.

  • 15 April 2010 - 20:11

    Henri:

    Hi tonny
    Veel succes met de tocht Nog effe flink trainen en dus niet te veel wijntjes achter over gooien. Pas goed op jezelf en nogmaals een goede reis

  • 15 April 2010 - 20:26

    Paul A.:

    Hoi Tonny,

    Ik wens je veel succes met deze monstertocht.Zeker weten dat jij het kunt.Hopen dat de weergoden je goed gezind zijn. Ik zal je reisverslag blijven volgen. Groeten Paul A.

  • 15 April 2010 - 21:20

    Joop Seerden:

    Hoi Tonny,

    Veel succes met je rit naar het spaanse zuiden. Ik wens je mooie maar ook veilige fietskilometers. In stilte ben ik jaloers op je want ik wil deze tocht zelf ook nog eens gaan fietsen. Ik volg je via dit medium dus schrijf met regelmaat je belevenissen op deze site. Tige lok

  • 16 April 2010 - 10:04

    Wim Den Bieman:

    Veel succes en spirituele ontmoetingen. Als je aankomt een kaars aansteken voor alle wtc leden, je weet nooit waar het goed voor is.

    Groet Wim.

  • 17 April 2010 - 18:09

    Ronny Krutwagen:

    Hoi Tonny,

    Als de wind zo blijft, kom je eerder aan als de directe vlucht van de KLM!
    Dat maakt de prestatie nog een beetje groter.

  • 19 April 2010 - 19:54

    Johannes:

    Nog 11 dagen en je mag in de beugels, (overwielertermen gesproken) Mijn advies : -geniet nog van je ongetwijfeld heerlijke vakantie met Nellie want straks is het iedere dag werkendag 6000 km aan een stuk.- Wij zien elkaar nog voor het vertrek zoals afgesproken.
    Fietsgroeten uit Bakel.

  • 27 April 2010 - 20:47

    Arie Kuppen:

    Tonny,

    Veel succes,en gezondheid geniet ervan.
    Ik blijf je volgen.

    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 160122

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Rondje Nederland

02 Mei 2012 - 11 Mei 2012

Druten - Rome - Druten

30 April 2010 - 03 Juli 2010

Druten - Santiago de Compostella - Druten

Landen bezocht: