Nog 10 dagen - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

20 April 2010 | Frankrijk, Teillet

Nog steeds erg mooi weer hier in 'Teillet'. Gister een flinke ronde gefietst van 99 km met daarin 1640 hoogtemeters. Wel met de racefiets, maar toch best wel zwaar. Het gaat best goed, wat de conditie betreft, wel wat last van de rug met zware inspanning tijdens het klimmen. Maar straks gewoon rustig en gedoseerd fietsen. Het hoeft dan niet zo snel meer te gaan.
Donderdag vertrekken we hier weer en rijden in één keer naar huis. Wel een flinke rit van 1200 kilometer. Hopelijk is het in Parijs niet al te druk, dan kunnen we het in ongeveer 14 uur doen.
Volgende week nog het een en ander verzamelen en dan is alles klaar voor de grote reis. A.s.dinsdag vliegt Johannes naar 'Girona' en begint vanaf daar zijn tocht naar 'Sevilla' en vervolgens over de 'Zilverroute' naar 'Santiago'.
Ik wil alvast iedereen hartelijk bedanken voor de goede wensen, die ik afgelopen tijd heb mogen ontvangen. Dat is erg leuk en geeft een mens extra moed.

• 24 April 2010 - 21:10

Harold Brouwer:

Hallo Tonny,

Heel veel succes met je trip naar Santiago, heb deze reis wel eens gedaan met de auto, das best een eind !! Zal je blijven volgen. Neem aan dat je zo af en toe in de nieuwe kleding van WTC zal fietsen !

Gr. Harold

• 29 April 2010 - 08:05

Marian Hulswit:

Hoi Tonny,

Heel veel succes met deze reis maar vooral ook heel veel plezier!!

• 29 April 2010 - 17:41

Jan De Vaan:

Hallo Tonny,

Veel succes en fietsplezier.
    Blijf je volgen.

Gr. Jan

• 29 April 2010 - 18:44

Jacques En Jeanne :

Veel succes! Zien we je morgen hier in Meer de Nederlands-Belgische grens passeren?