Dag 49 - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu Dag 49 - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

Dag 49

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

17 Juni 2010 | Frankrijk, Teillet

Teilllet

Gisteravond weer donder en bliksem hier. Het houdt niet op. Wat een natte boel zeg. Vanmorgen heb ik lekker tot negen uur uitgeslapen. Ontbijtje en nog maar even in de tuin bezig geweest. Het is echt geen doen, de bodem is helemaal verzadigd van water. Heb de grote stukken onkruid er maar vast uitgetrokken voor zover ik er bij kon. Ook heb ik het pad gespoten met ‘Roundup’. Om elf uur kwamen Guy en Rita er al aan. Via ‘Realmont’ naar ‘Castres’ gereden om daar te gaan eten in ons vaste restaurant ‘Le Mondragore’. De eigenaresse wilde alles over mijn reis weten. Ze wist nog van vorige keer dat ik deze reis ging maken.
Daarna een beetje door ‘Castres’ gelopen. Het zonnetje scheen en het was echt heerlijk buiten. Weer teruggekomen, heb ik eerst maar even de fiets helemaal schoongewassen, dat was ook wel nodig. Alles nagekeken, morgen dan nog de ketting en tandwielen reinigen en in oliën. Dan is hij er weer helemaal klaar voor.
Als het vannacht droog blijft en morgen ook, dan ga ik de hele dag morgen aan de slag in de tuin. Nu ga ik naar het voetbal kijken met een lekker biertje erbij. Frankrijk-Mexico is zojuist begonnen.
Tja, mensen, er is niet veel te melden op deze ‘rustdagen’. Ik hoop dat het volgende week beter weer wordt in Frankrijk dan deze week. Het is nu bar en boos……..

  • 18 Juni 2010 - 06:30

    Renate:

    Goedemorgen Tonny, Heb een paar dagen van je reis gemist, maar ik begrijp dat je nu lekker in je huisje in Frankrijk bent om ff lekker bij te tanken. Hoop voor je dat het weer inderdaad beter gaat worden, zodat je nog wat in de tuin kan gaan rommelen. Nou hier is weinig te melden. Wens je een fijn weekend vanuit Weurt. Groetjes x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 159934

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Rondje Nederland

02 Mei 2012 - 11 Mei 2012

Druten - Rome - Druten

30 April 2010 - 03 Juli 2010

Druten - Santiago de Compostella - Druten

Landen bezocht: