Dag 50 - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu Dag 50 - Reisverslag uit Teillet, Frankrijk van Tonny Vaan - WaarBenJij.nu

Dag 50

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

18 Juni 2010 | Frankrijk, Teillet

Teilllet

Vanmorgen regen. Dus maar blijven liggen tot 9 uur. Om half elf was het een beetje droog. Nog wel wat miezer, maar ik heb de oude kleren aangetrokken en ben maar aan de slag gegaan. Na een uurtje werd het droog en weer wat later kwam de zon er af en toe zelfs door. Stug doorgewerkt , want ik wil het vandaag zover klaar hebben dat ik er vanaf ben. Tegen zessen was ik zover en dat was te merken ook. Mijn rug doet ongelofelijk pijn. Maar dat is over twee dagen wel weer over.(hoop ik)
En wat ook lastig is natuurlijk, Nelly is er niet bij nu. Moet nu zelf voor de bik zorgen. Vandaag heb ik een salade met sardines, ui en tomaat. Daarna gekookte aardappels met erwten. En twee ‘gordon bleu’s’. Als dessert, een vruchten-yoghurtje. Prima gegeten. Het valt niet mee om niet te veel klaar te maken. Ik ben tenslotte maar alleen nu.
Ook de afwas is nu voor mijn rekening. Och, dat lukt allemaal best wel hoor.
Morgen maar weer lekker uit eten, dan hoeft dat allemaal niet.
Lekker gedoucht en nu tv kijken . De wedstrijd Engeland Algerije begint nu. Eerst nog een glaasje inschenken en dan lekker onderuit………………………………….

  • 19 Juni 2010 - 14:36

    Cor:

    Nou, ziet er goed uit Tonny. Nu kun je lekker onderuit gaan zitten en de rug rust gunnen. En genieten van al dat moois. Ben je tevreden over de Nederlandse prestaties aan de bal? Neem er nog een op de winst.
    Hoop dat je hebt genoten.
    Groeten Cor

  • 20 Juni 2010 - 08:31

    Annelien:

    Hoi Tonnie,

    Hard gewerkt hoor.
    Van harte gefeliciteerd met de !e verjaardag van Jens gisteren. Hij was even bij de JJC en het is een leuk en gezellig ventje. Ik kan me goed voorstellen dat je dat jochie erg mist.
    groetjes Annelien en Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 159949

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Rondje Nederland

02 Mei 2012 - 11 Mei 2012

Druten - Rome - Druten

30 April 2010 - 03 Juli 2010

Druten - Santiago de Compostella - Druten

Landen bezocht: